Re: [FORENING] Tux og Dappix til det kgl. brudepar.

Onsdag den 12. maj 2004 22:37 skrev Thomas Alexander Frederiksen noget
der mindede om:

> Der har i de sidste par dage kørt en debat i sslug.forening om
> hvorvidt vi skulle forære det kongelige brudepar et par 30 cm høje
> Tux'er og en tilhørende Dappix-CD.

DKUUG har ladet sig inspirere af vores gode initiativ, og slår følge med
os i morgen medbringende en DKUUG-Tux som gave.

Senere i aften vil foreslag til brevtekst vælte ud her fra, hvis nogen
vil være med kan de godt tyvstarte nu - jeg er offline i en time...

Brevet printes en gang efter midnat.
--
MVH/Thomas A. Frederiksen
http://streaming.linuxforum.dk - se det før din nabo.