Re: [FORENING] Tux og Dappix til det kgl. brudepar.

Torsdag den 13. maj 2004 22:03 skrev Thomas Alexander Frederiksen noget
der mindede om:

<snip>
> Senere i aften vil foreslag til brevtekst vælte ud her fra, hvis nogen
> vil være med kan de godt tyvstarte nu - jeg er offline i en time...

Det blev sent og hjernen gik død...

> Brevet printes en gang efter midnat.

Brevet skrives og printes i morgen tidlig i stedet.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
http://streaming.linuxforum.dk - se det før din nabo.