Re: [FORENING] Linux / Tux som bryllupsgave

Onsdag den 12. maj 2004 19:51 skrev Thomas Alexander Frederiksen noget
der mindede om:

<snip>
> 4. Jeg downloader og brænder en Dappix.

Downloaded, brændt, testet - den virker fint.

> Opgaver der skal løses inden Fredag:
>
> 5. Følgebrevet forfattes, hovedlinier:
>         Koblingen mellem pingo og Tux
>         Ønsket om at brudeparret og de kommende børn lærer Linux at
>         kende

Laves inden afleveringen.

> 6. Banner/skiltetekst forfattes

Droppet pga. Politiets forbehold mod Tux.

> 7. Banner/skilt fremstilles

Droppet pga. Politiets forbehold mod Tux.

> 8. Liste over de der hjælper "på gulvet" - den kommer jo nok af sig
> selv

Foreløbig Rolf.

> 9. Donationer indsamles
>
> Jeg forestår gerne indsamlingen af penge, og foreslår at overskuddet
> (for sådan et kommer der, vi kan jo ikke oversvømme dem med pingviner)
> doneres til Foreningen Fri Software (www.frisoftware.dk). På den måde
> bliver overskuddet brugt til at fremme Open Source i Danmark :-)

Der bliver et overskud, hvor stort vides endnu ikke, da de sidste beløb
mangler. Overskuddets størrelse oplyses i løbet af weekenden.
--
MVH/Thomas A. Frederiksen
http://streaming.linuxforum.dk - se det før din nabo.