Re: [FORENING] Gmane - sslug og Google.

In <sslug@sslug> Jesper Krogh <sslug@sslug> writes:

>For at få dette kørende skal admin af listerne kontakte gutten på Gmane
>om at få dem med og overlevere kopier af arkiverne.
>http://gmane.org/import.php -> Import af arkivet

>Hvis der ellers er stemning for dette, vil jeg opfordre at en af
>admin'erne på SSLUG tager sig af det, da de har fuld adgang til de gamle
>email-arkiver.

Det tror jeg ikke er noget admin-gruppen vil gøre på eget initiativ.

Hvis foreningens arkiver skal udleveres til andre, så skal det i al
fald ske med bestyrelsens accept. Så jeg synes du skal skrive til
sslug@sslug og foreslå det.

Der er også lige nogle komplikationer jeg ikke helt kan overskue, idet
arkiverne indeholder alle medlemmers mail-adresser. Om det strider mod
diverse register-regler at vi udleverer dem til andre ved jeg ikke -
men vi har tidligere korresponderet med Datatilsynet fordi et medlem
havde klaget over at hans mail-adresse kunne ses i vores arkiv.

Mvh,
Henrik
--
Henrik Storner