Re: [FORENING] Gmane - sslug og Google.

Jesper Krogh <sslug@sslug> writes:

> Ok, jeg vidste ikke at det var "kravene" fra Google.

Det er det så vidt jeg ved heller ikke. Kravene er vist blot at det er
en nyhedsgruppe hvor der rent faktisk kommer artikler, og så
naturligvis at den finder vej til Googles servere på en eller anden
måde.

I øvrigt mener jeg da helt bestemt at jeg har set sslug-grupperne hos
mindst en af de større udbydere på et eller andet tidspunkt.

--
Jacob - www.bunk.cc
No matter how much you do you never do enough.