Re: [FORENING] Gmane - sslug og Google.

Frank Damgaard <sslug@sslug> writes:

> hvilke ?

Tjah, min Gnus ville starte hurtigere hvis der var en mindre nntp
server at tilgå.  Ligesom jeg har unsubscribet på de fleste
mailinglister efterhånden som de kom på Gmane, har jeg også fravalgt
de fleste projekt-specifikke nntp servere.

Hvis jeg engang skulle bruge sslug's arkiver ville det også være
hurtigere på Gmane som jeg allerede kender, end at finde ud af hvordan
de er arkiveret på sslug.

Sslug ville klart falde indenfor Gmane's område, der er i hvert fald
mange andre lug'er arkiveret der.

> Derudover har vi af og til klager over ting der skal slettes
> i arkivet. Dette bliver svært hvis arkivet er flere steder
> og vi kun kan rette i eget arkiv, og ikke andre arkiver.

I kan også kun være ansvarlige for jeres eget arkiv.