Re: [FORENING] E-afstemning til generalforsamlingen?

Jesper Krogh <sslug@sslug> writes:

> [...]

[...]

> Det er netop det rigtige tidspunkt.

Jeg opfattede absolut som om du spurgte om hvorvidt at det skulle være
denne gang at vi lavede fjernafstemning. Undskyld hvis jeg har
fejllæst dig.

--
 Peter Makholm     |        One thing you do is prevent good software from
 sslug@sslug |      being written. Who can afford to do professional