Re: [FORENING] E-afstemning til generalforsamlingen?

I sslug.forening, skrev Peter Makholm:

>  [...]
>
>  Jeg opfattede absolut som om du spurgte om hvorvidt at det skulle være
>  denne gang at vi lavede fjernafstemning. Undskyld hvis jeg har
>  fejllæst dig.

Det fremgik heller ikke tydeligt, men jo, jeg er udemærket klar over at
vedtægternet skal ændres og jo før vi kommer igang med debatten jo for
kan vi også komme til at e-stemmer.

Du har vel ikke tilfældigvis også kommenterer til det egentlige forslag?

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug