Re: [FORENING] E-afstemning til generalforsamlingen?

I sslug.forening, skrev Jesper Krogh:
>  Læste du forslaget? Jeg mener da det tager højde for dobbeltidentiteter.
>  Ja, det kan være tvivlsomt at vi må bruge CPR-nummeret, men jeg vil også

Det er Ok at bruge personnummeret:
http://www.datatilsynet.dk/include/show.article.asp?art_id=586&sub_url=/Vaerd_at_vide/indhold.asp

Det er således Datatilsynets opfattelse, at en forening i medfør af
reglerne i persondatalovens kan registrere almindelige oplysninger som
f.eks. indmeldelsesdato, id-oplysninger, evt. tillids- eller
hvervsposter m.m. En forening vil som udgangspunkt også kunne registrere
oplysninger af mere speciel karakter, f.eks. oplysninger om et medlems
bedste score, golfhandicap, certifikat niveau m.m.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug