Re: [FORENING] E-afstemning til generalforsamlingen?

I sslug.forening, skrev Frank Damgaard:
>  Måske det kan gøres hurtigere, men der er meget arbejde der skal
>  laves inden vi er så langt at der er færdigt forslag
>  til program, arbejdsgangem vedtægter osv.
>  Og det kan ikke nås på få dage inden indkaldelse til årsmødet i år.

Så fortæl da blot datoen, jeg kan vel ikke andet en forvente der er en
god måned til..  jeg ved ikke andet som almindeligt medlem.

>  Ja, jeg listede dog en del punkter som man skal have fundet
>  praktiske løsninger på.

I v2, mener jeg at have en løsning der tillader brevstemmer uden
praktiske problemer.

>  nej, men vi kan ikke være 100% sikker på at vi i alle tilfælde
>  kan skaffe lokale med internetadgang. Og hvad med den dag det ikke
>  er muligt?

Nu nøjes vi med at forholde os til v2 inden dette møde.. så er
internetadgangen ikke til debat mere.

>  Bedre kan det næppe blive hvis det ikke er 100% sikkert at
>  vi har onlineadgang. Og der er praktiske detaljer som
>  hvad man skal gøre hvis pludelselig onlineadgang mistes (teknisk uheld)
>  Vi kan jo ikke sidde på mødet og vente på at forbindelsen kommer op
>  hvis det er mere alvorligt.

V2 kræver ikke engang en computer på dagen.

>  Hvad hvis det ikke er muligt ?

Det mener jeg klart det er og det er beskrevet i V2, skyd den gerne ned,
men lad os da i det mindste få noget debat om emnet.

Netop og nu er vi igang.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug