Re: [FORENING] E-afstemning til generalforsamlingen?

On Tue, Oct 26, 2004 at 18:51:07 +0000, Jesper Krogh wrote:

> Så fortæl da blot datoen, jeg kan vel ikke andet en forvente der er en
> god måned til..  jeg ved ikke andet som almindeligt medlem.

Om ikke andet så kræves 2 på hinanden medlemsmøder/årsmæøder
med hver 2 ugers indkaldelsesfrist, så det bliver svært at nå.
(og alt det praktiske er ikke færdigt, vedtægsændinger
 ikke engang skrevet osv.)
og pt. er det jo ikke muligt med brevstemmer .

PS.
Vi bør gå igang allerede nu, så vi forhåbentlig kan have det
klar til næste år (det sagde jeg også sidste år, men det kniber
med interresen efter årsmødet , det er ligesom kun 2-4 uger
før mødet der er interesse for dette emnet).

--
mvh Frank Damgaard  |