Re: [FORENING] E-afstemning til generalforsamlingen?

I sslug.forening, skrev Jacob Sparre Andersen:

>  Men hvad gør vi med sådan nogle som mig der har flere end et
>  personnummer?  (jeg har tre og jeg vil gætte på at vores
>  formand har to).  Nøjes vi bare med at stole på at dem af os
>  der både har et dansk og et svensk personnummer er til at
>  stole på?

Jeg stoler nok på fødselsdatoen.. hvorfor har du egentligt 3 personnumre
om jeg må være så fræk?

Eller rettere, jeg stoler på tuplen (navn,fødselsdato)

>  Du bør strengt taget også tjekke de svenske regler.

Ahh.. ja. Er der nogle der ved hvad de hedder i Sverige?

Jesper

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug