Re: [FORENING] E-afstemning til generalforsamlingen? (v2)

I sslug.forening, skrev Frank Damgaard:
>  Jeg ville først se "teknik" i praksis, inklusive en test, dvs.
>  at valgruppen kan afprøve og kommentere programmerne og metoden.
>  Det er jo ikke blot noget diffust med PGP/mime men administrative
>  opgaver/byrder som  valggruppen også skal  have tid til at afprøve
>  og kommentere.

Vil det mon være helt umuligt at kunne få en epostliste til at
arbejde/teste på + en e-bog til at dokumentere det i?

Skal alle bøger under Linuxbog projektet være under ÅDL eller vil en Gnu
FDL også være Ok?

Flere der kunne være interesseret i at arbejde med dette?

Jesper

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug