Re: [FORENING] E-afstemning til generalforsamlingen? (v2)

Jesper Krogh skrev:

> Vil det mon være helt umuligt at kunne få en epostliste
> til at arbejde/teste på + en e-bog til at dokumentere det
> i?

Det burde ikke være noget problem at få oprettet en
nyhedsgruppe og et CVS-arkiv til sådan et projekt.

> Skal alle bøger under Linuxbog projektet være under ÅDL
> eller vil en Gnu FDL også være Ok?

Jeg mener at brug af ÅDL som licens er en del af
betingelserne for at få en bog med i Linuxbog-projektet, men
skriv og spørg redaktionsgruppen.

Jacob
--
»Mandage! Hvem opfandt noensinde mandage?«
»Ups! Det gjorde jeg jo selv!!«