Re: [FORENING] E-afstemning til generalforsamlingen? (v2)

On Wed, Oct 27, 2004 at 13:38:45 +0000, Jesper Krogh wrote:

> Vil det mon være helt umuligt at kunne få en epostliste til at
> arbejde/teste på + en e-bog til at dokumentere det i?
>
> Skal alle bøger under Linuxbog projektet være under ÅDL eller vil en Gnu
> FDL også være Ok?
>
> Flere der kunne være interesseret i at arbejde med dette?

Behøver det at være under linuxbog?

Hvis det blot drejer sig om projec "epostafstemning", så kan
vi sikkert få lavet et projekt på tyge.
Det kunne jo tænkes der også skal laves lidt scripts til at hjælpe
med det admninistrative, udover dokumentation og specifikationer.

Men er vi ikke flere aktive?

--
mvh Frank Damgaard  |