Re: [FORENING] E-afstemning til generalforsamlingen? (v2)

On Thu, 28 Oct 2004 10:21:05 +0200
Frank wrote:

> [...]

Frank Damgaard (og andre) plejer at sige (med rette) at man ikke
bør oprette for mange lister før end man er sikker på en vis
trafik. E-afstemning kunne starte med at gå på sikkerhedslisten,
når det foreningsmæssige er på plads.

Jeg kender ikke FDL men det lyder betryggende. ADL blev til som en
Locale-provokation, eller markering af retten til ÆØÅ, eller jeg
ved ikke hvad. Jeg går ind for en engelsksproget licens.

Det vil være interessant at følge - men ellers nej tak.

> Behøver det at være under linuxbog?

Nej det er vel fordi det er nemt at begynde med en "bogmatrix".
Desværre gælder det også for bogprojektet, at der er 3-4 døde
bøger, som skal luges ud: OpenOffice, IT-platform, Studere og
forske.

> Hvis det blot drejer sig om project "epost-afstemning", så kan
> vi sikkert få lavet et projekt på Tyge.
>
> Det kunne jo tænkes der også skal laves lidt scripts til at hjælpe
> med det administrative, udover dokumentation og specifikationer.

Jo, der skal altid laves en masse arbejde først!

> Men er vi ikke flere aktive?

Jo, forhåbentlig - denne tråd tyder på det! Det er jo interessant,
et projekt med mange muligheder fremover, mange implikationer.

/Hilsener