Re: [FORENING] E-afstemning til generalforsamlingen? (v2)

donald_j_axel <sslug@sslug> writes:

> Jeg kender ikke FDL men det lyder betryggende.

GNU FDL er ond, FSF ved det godt men har tilsyneladende ikke tid til
at gøre noget ved det.

http://people.debian.org/~srivasta/Position_Statement.xhtml

> Jo, forhåbentlig - denne tråd tyder på det! Det er jo interessant,
> et projekt med mange muligheder fremover, mange implikationer.

Indtil videre synes jeg ikke at tråden her tyder på mange
interesserede. Deltagerne kan vel efterhånden stadigvæk tælles på en
hånd og ikke alles deltagelse (læs: min) kan opfattes som en dybtfølt
interesse.

--
 Peter Makholm     |        We constantly have to keep in mind why natural
 sslug@sslug |    languages are good at what they're good at. And to