Re: [FORENING] E-afstemning til generalforsamlingen? (v2)

I sslug.forening, skrev Ole Tange:

>  Nej. Og den er ikke anonym.

Jeg ville også være ovenud tilfreds med en "ikke anonym" afstemning.

Ønsker folk anonymitet, så må de møde op. Sålænge folk er opmærksom på
fordele og ulemper ved at stemme over nettet, så mener jeg ikke det
udgør problemer.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug