Re: [FORENING] Initiativ for at presse firmware-producent

Michael Rasmussen <sslug@sslug> writes:

> Og sjovt nok gider jeg ikke bruge min tid på at læse en masse links
> igennem for at få de fundamentale oplysninger! Plonk

Da det alligevel er noget det kræver at man sætter sig ned og bruger
noget tid på at skrive et velformuleret brev er tabet for
linuxsamfundet nok ikke så stort når du er så utålmodig.

--
 Peter Makholm     |       Why does the entertainment industry wants us to
 sslug@sslug |      believe that a society base on full surveillance