E-afstemning til årsmøde - et lille indspark

Jeg beklager jeg ikke har haft mulighed for at følge tråden nøje.
Jeg synes det er lækkert med lidt debat om dette emne (igen) og det er nogle gode løsningsmuligheder der er kommet på bordet.
Nu vil jeg lige minde alle om at SSLUG har fået en aftale med TDC om sponsorat af brug af et OCES certifikat der skulle gøre det muligt for SSLUG at tjekke digital signatur og på den måde verificere at folk er den de siger de er. Det vil self. stadig kræve noget medlemshåndtering fra vores side men hvorom alting er, så er der her en nøgle som i hvert fald danskere har mulighed for at få fat i. Tager jeg ikke helt fejl er den måde nøgler laves på en åben metode så det vil vel være ret let at implementere noget til svensk side (mener ikke de har digital signatur endnu?)

Nå bare en tanke nu vi har fået det sponsorat.

Hilsen Gitte