Nominering av mig själv till styrelsen

Hejsan!

Härmed vill jag nominera mig till styrelsen i SSLUG.

Varför jag vill vara med i styrelsen?
* Jag gillar att bestämma
* Jag ogillar att använda wintendo
* Det är för få svenskar i SSLUGs styrelse

En liten presentation:
Jag studerar till civilingejör i datateknik på den tekniska
högskolan i Lund och kommer förhoppningsvis att ta min examen
till våren.

Jag har sen 2001 varit mycket involverad som styrelseledamot i
Datorföreningen på lunds universitet (www.df.lth.se) som sekreterare
2001-2004. Från och med 2005 så är inte jag sekretare längre och är
bara suppleant i den styrelsen.

FÖr tillfället är jag nere i Bryssel och försöker hjälpa Erik
Josefsson med att streama video och ljud från FFIIs konferans.

Min favorit editor är emacs.

hälsningar
Håkan
--