Genopstiller ikke (Was: SSLUG holder årsmøde lørdag d. 20/11-2004 i Roskilde)

Gitte Wange skrev:

> * Der skal vælges ny bestyrelse for SSLUG - der stemmes om
>   6 bestyrelsesposter samt to suppleantposter. Derfor
>   indkaldes hermed kandidater. Skriv til
>   <sslug@sslug> hvis du gerne vil stille op
>   senest lørdag den 13/11 kl. 12.00. Det er en god idé at
>   annoncere dit kandidatur ved samme lejlighed på
>   <sslug@sslug>.

Jeg kan desværre ikke påstå at jeg har gjort det store
arbejde for SSLUG som bestyrelsesmedlem i år.  De ting
jeg gerne vil lave i SSLUG næste år;

 * arbejde med ordlisterne,

 * sætte en Wiki op, så det ikke kun er www_admin der kan
   redigere vores websted,

 * bringe en eller anden form for orden i en eller flere af
   linuxbøgerne

 * og skrive nogle flere programmer til Linux,

er ikke ting der kræver at jeg sidder i bestyrelsen, eller
vil blive gjort bedre, hvis jeg sidder i bestyrelsen, så jeg
har valgt ikke at stille op.

Det har også været medvirkende til min beslutning at jeg bor
lidt for langt fra Skåne og Sjælland (og håber på at kunne
blive her på Sardinien hele næste år med).

Jacob
--
»A corollary of Murphy's law is that duplicate information
 eventually becomes different information.  Putting both in