Re: [FORENING] Opstilling til bestyrelsen...

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> Der kommer lige en egentlig begrundelse senere på dagen.

Der er ikke sket så forfærdelig meget i bestyrelsen det seneste
år. Jeg tror at vi alle sammen har haft temmelig overlappende perioder
hvor man har skubbet bestyrelsesarbejdet lidt til side og tænkt på
vigtigere ting.

Jeg har aldrig været god til at beslutte mig for om jeg skulle stille
op. Men i år har det været ekstra svært fordi at det ikke har været
sjovt at side i bestyrelsen det sidste år.

For to eller tre måneder siden var jeg fast besluttet på at skrive en
mail meget lig den Sparre har sendt tidligere i dag (bortset fra delen
om at bo langpokker i vold).

Men jeg har et ugennemført mål som er gledet ud i sandet hele det
forgangne år. Foreningen trænger til at vi tænker over hvor vi er og
hvor vi er på vej hen. Både SSLUG og den omliggende verden har ændret
sig en hel del de sidste par år, men vi har ikke sat os ned og lavet
nogle nye mål for hvor vi bevæger os hen.

Den process kræver en god bestyrelse med folk der vil noget. Det
kræver også at bestyrelsen både kan tænke nyt og fremad, men også se
på hvad vi har gjort og hvad der har gjort sslug til det sslug er
idag. Derfor skal vi ikke bare have en bestyrelsen bestående af "os
gamle nisser".

--
 Peter Makholm     |   First you fall in love with Antarctica, and then it
 sslug@sslug |                                     breaks your heart