Genopstiller ikke

Hej

Jeg har i det seneste år være supleant til bestyrelsen, og derfor været med på bestyrelseslisten. Jeg imidlertid ikke lavet ret meget af nogen art hvilket skyldes at jeg i 2004 har starte eget firma. Jeg har ganske simpelt ikke haft tid.

Det kunne nok gå sålænge jeg kun er subleant, men man kan jo aldrig vide om det fortsætter. Den tid jeg har i overskud er så lidt at jeg vil blive et meget passivt bestyrelsesmedlem, derfor vil jeg hellere unlade at opstille.

Poul-Erik Andreasen