Genopstiller

Som Peter Makholm har også jeg haft lange overvejelser om hvorvidt jeg
skulle genopstille, og også jeg har valgt at genopstille.

For mig personligt har det seneste år været præget af at mange ting uden
for sslug har fyldt så meget at jeg ikke har kunnet lægge den indsats i
bestyrelsesarbejdet jeg gerne ville. Som det står nu er jeg dog i den
heldige situation igen at have fast arbejde, og dermed langt bedre
forudsætninger for et fornuftigt aktivitetsniveau.

Med hensyn til fremtiden ser jeg en række ting det er nødvendigt at tage
stilling til - mest af alt spørgsmålet om hvor vi er på vej hen.

Linuxmarkedet er gået hen og blevet et rigtigt kommercielt marked, hvor
mere og mere udvikling også er gået hen og blevet vendor-driven snarere
end people-driven. Den udvikling der foregår er selvfølgelig en sslug
som forening skal forholde sig til, og det håber jeg at kunne være med
til i den kommende bestyrelse.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
http://streaming.linuxforum.dk - se det før din nabo.