En gammel mere stiller op

- og med den udmelding står jeg næppe i vejen for evt. nye friske kræfter !

Program ? Jeg kan helt tilslutte mig Peter M's betragtninger - SSLUG trænger givet til at tænke over visionerne her i år 2004+. Vi lever i en dynamisk tid, og hvis ikke vi går fremad, risikerer vi nemt stagnation og hurtigt henfald...
Jeg er måske (heller) ikke en person med mængder af ubesat fritid - men jeg mener dog at jeg at jeg vil kunne bidrage til fortsat positiv udvikling for SSLUG. Og det kan sagtens være som medlem af bestyrelsen (i endnu en periode).

Best regards
Preben

--
Solis Sacerdotibus - Preben Bille Brahe