pto og bestyrelsen

Hey U'all

Som sagt så stiller jeg op til bestyrelsen.
De fleste af de ting som de andre kandidater lægger vægt
på er også ting som ligger mit sind nært.
* Mødeaktivitet - skal holdes ved lige
* LinuxForum - jeps, der er jeg meget med :)
* Information - nyhedsbrev skal laves hver måned.
* Vi skal ikke være bange for at lave nye postlister
  eller dræbe lister som ikke virker (Vi fik aldrig
  gang i sslug@sslug og sslug@sslug).
* Flere personer skal aktiveres - bestyrelsen skal
  gå aktivt ind og få flere med.
* SSLUG må ikke sygne hen - færre intet-sigende ord, og
  mere action!

Det jeg tror jeg kan tilføre er drive, vision, tro på
at vi kan noget specielt i SSLUG - og en sjat mere :)

Og som de flere ved så har jeg prøvet at lege med i SSLUG
bestyrelse - 1997-2003 :)

MVH

 Audience:  What do you want, Eric?
 Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
 Richard:  Any software that isn't free sucks.
 Linus:  I'm interested in free beer.