Re: [FORENING] pto og bestyrelsen

On Mon, 15 Nov 2004 21:29:40 +0100, Peter Toft wrote:

> * Flere personer skal aktiveres - bestyrelsen skal
>   gå aktivt ind og få flere med.
Det kan jeg kun gå ind for, men jeg synes tit tiltag bliver kvalt i
opløbet af paragrafrytteri og bedreviden af en lille udvalgt skare fra
juntaen.

> * SSLUG må ikke sygne hen - færre intet-sigende ord, og
>   mere action!

Igen et punkt jeg kan støtte. Sslug er faktisk mere vigtigt nu end
nogensinde før!

I det hele taget synes jeg, at den nuværende bestyrelse har ført en
temmelig tilbagelænet tilværelse det sidste år - i perioder har der
været frygt for fald. Kik blot på listen over nyheder på hjemmesiden -
3-4 i snit pr. måned hele 2004. Jeg siger ikke hermed at bestyrelsen skal
lave alt, men den må dog forventes, at når man stiller op, og bliver
valgt, at man så vil være med til at igangsætte nogen aktiviteter.
Bestyrelsen skal være de visionære igangsættere og ikke blot et
forretningsministerium. Derfor vil jeg opfordre til, at alle kandidater
til bestyrelsen skriver et motiveret valggrundlag, hvori også skal stå,
hvilke initiativer man vil medvirke til at igangsætte samt de områder,
man mener det er vigtigt for sslug at beskæftige sig med.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen