Re: [FORENING] pto og bestyrelsen

Michael Rasmussen skrev:

> Kik blot på listen over nyheder på hjemmesiden - 3-4 i
> snit pr. måned hele 2004.

Det er f... ikke bestyrelsen der skriver nyhederne på
SSLUG's websted.  Det er admin og www_admin - og primært når
vi får noget interessant materiale fra andre.  Medlemmerne
af admin og www_admin er ikke udvalgt på deres evner som
journalister, men som teknikere.

> Jeg siger ikke hermed at bestyrelsen skal lave alt, men
> den må dog forventes, at når man stiller op, og bliver
> valgt, at man så vil være med til at igangsætte nogen
> aktiviteter.

Jeg ser nu snarere sådan på det at bestyrelsesarbejdet (ikke
at jeg har været voldsomt flittig) har taget tid fra de
aktiviteter jeg ellers laver i SSLUG.

> Bestyrelsen skal være de visionære igangsættere og ikke
> blot et forretningsministerium.

Vi har åbenbart en væsentligt forskellig opfattelse af
bestyrelsens opgave.  Jeg vil bare gerne have at den ikke
går i vejen for de ting jeg har lyst til at lave.  Og jeg
behøver da ikke sidde i bestyrelsen for at starte nye
projekter eller skubbe mere gang i de eksisterende.

> Derfor vil jeg opfordre til, at alle kandidater til
> bestyrelsen skriver et motiveret valggrundlag, hvori også
> skal stå, hvilke initiativer man vil medvirke til at
> igangsætte samt de områder, man mener det er vigtigt for
> sslug at beskæftige sig med.

Jeg har allerede skrevet hvilke initiativer jeg vil medvirke
til (ny hvor jeg får lidt bedre tid til det).

Jacob (der opfatter ledelse er en praktisk foranstaltning til
       at begrænse hvor meget bureaukrati han belemres med)
--
Atheism is a non-prophet organisation.