Re: [FORENING] Hur tar man sig till Roskilde Handelsskole?

On ons, 2004-11-17 at 00:37 +0100, Håkan Kvist wrote:
> Jag vet inte om detta är rätt postlista eller om jag borde posta till
> moede istället...
>
> Finns det en beskrivning för hur man tar sig från järnvägstationen i
> Roskilde till Roskilde Handelsskole?

Om du skriver tidspunktet hvor du er på Roskilde station, så kan jeg
hente dig.

Forslag - du tager toget RE 1037 fra
Malmö C 20.11.04  Afg.   09:44
og skifter i København H til IC 837 mod Esbjerg
og stiger af på Roskilde 10:51, så kan jeg tage dig
med der.

Sender du et billede af dig til <sslug@sslug> så det kan komme på
http://www.sslug.dk/moede/medlems/2004-11-20/kandidater?

MVH