Re: Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] Endelig indkaldelse til årsmøde i SSLUG lørdag d. 20/11-2004

On Wed, 17 Nov 2004 23:28:42 +0100, Gitte Wange wrote:

> Og for at svare på Michaels spørgsmål:
> Ja - fuldmagten afleveres ved årsmødet hvor det tjekkes at den
> mailadresse du har skrevet i fuldmagten er en mailadresse der er listet
> i SSLUGs medlemsliste.

For at få det skåret ud i pap, så selv jeg tror, jeg har forstået
svensk:-):
1) Jeg skriver en fuldmagt til en navngivet person, der skal være medlem
af sslug, og deltager i årsmødet.
2) Som attestation skal stå min underskrift samt min registrerede
email-adresse i sslug.
3) Den navngivne person får udleveret en stemmeseddel, som han,
forhåbentlig, udfylder efter mine anvisninger

Er ovenstående en korrekt beskrivelse?

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen