Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] Endelig indkaldelse til årsmøde i SSLUG lørdag d. 20/11-2004

Michael Rasmussen wrote:
On Wed, 17 Nov 2004 23:28:42 +0100, Gitte Wange wrote:

Og for at svare på Michaels spørgsmål:
Ja - fuldmagten afleveres ved årsmødet hvor det tjekkes at den mailadresse du har skrevet i fuldmagten er en mailadresse der er listet i SSLUGs medlemsliste.

For at få det skåret ud i pap, så selv jeg tror, jeg har forstået svensk:-): 1) Jeg skriver en fuldmagt til en navngivet person, der skal være medlem af sslug, og deltager i årsmødet. 2) Som attestation skal stå min underskrift samt min registrerede email-adresse i sslug. 3) Den navngivne person får udleveret en stemmeseddel, som han, forhåbentlig, udfylder efter mine anvisninger

Er ovenstående en korrekt beskrivelse?

Ja. Det er ret enkelt og uproblematisk.