Re: [FORENING] Gmane - sslug og Google.

On Mon, Nov 22, 2004 at 07:00:12 +0000, Jesper Krogh wrote:

> Ja, som skitseret ovenfor, så er det for nogle.

Der findes også "forum"-programmer med news-interface, jeg har
bla. testet FUD. Det eneste der skal tilrettes er quote-funktionen
da den i øjeblikket er uacceptabel til brug af news/mail.
Men da FUD er opensource (og skrevet i PHP) burde det være muligt
at løse med lidt ændringer i koden.

og forum-løsningen kan måske også bruges til andre opgaver?
(der er poll-function og andre  "bells and whistles..." )

FUD er nem at installere, det eneste der skal laves er
som sagt en ændret citat.

--
mvh Frank Damgaard  |