Re: [FORENING] Gmane - sslug og Google.

On Mon, Nov 22, 2004 at 21:45:03 +0000, Jesper Krogh wrote:

> Hvor tæt er du på at have den kørende? Kan du prøve at sætte den op mod
> sslug-test?

FUD skal nyinstalleres på tyge (sidst gik lidt i koks).
Jeg mangler dog  rettigheder på tyge til at slette FUD filer,
blot "www_admin" er ikke helt nok når man eksperimenterer
da filer oprettes med apache som ejer ;-(
(og man skal have et user/password til mysql på tyge)
Jeg må  spørge sslug@sslug, men det bliver ikke før jeg
har fået ADSL (forhåbentlig inden for 24 timer), og trukket
netkabel tværs igennem huset. Disse dage er internet lidt langsommeligt
med analog modem...

--
mvh Frank Damgaard  |