Re: [FORENING] Gmane - sslug og Google.

On Tue, Nov 23, 2004 at 00:56:00 +0100, E. Sjørlund wrote:

> Har du den på dansk?
> Ellers burde jeg kunne finde et sæt ret danske tekster af egen avl frem.

Jeg lavede til anden opgave en egen oversættelse baseret på den
norske, dog ikke nye "knapper", så de var på norsk.
Det burde være muligt at flette det sammen til den nye FUD version,
og måske lave en "patch" så det officielt kommer med i FUD.

Første opgave for at bruge det på sslug er dog at PHP kodes
om så citater bliver mere acceptabelt (til usenet).

--
mvh Frank Damgaard  |