Re: [FORENING] 3*x Domænebetaling - kun for de heldige!!

Henrik Christian Grove wrote:

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

Så mangler vi kun domænet gnome.dk :)) Who goes?

Er det her ikke ved at være en ny bundrekord i hurtig sponsorering af
SSLUG's domæner?

Bundrekord = lang tid ? Sidste år var jeg der efter 47 minutter - denne gang tog det 15,5 time, men jeg skulle lige have chancen for at komme forbi min newsreader først :-)

Iøvrigt bruger jeg da Gnome ? Tilhører jeg så en minoritet ?

Best regards
Preben

--
Solis Sacerdotibus - Preben Bille Brahe
http://www.pbb.dk    mailto:sslug@sslug

"I'm not out to destroy Microsoft. That will just be a completely unintentional side effect." -- Linus Torvalds