Re: [FORENING] 3*x Domænebetaling - kun for de heldige!!

Preben Bille Brahe <sslug@sslug> writes:

> Bundrekord = lang tid ?

Det var det jeg mente.

> Sidste år var jeg der efter 47 minutter - denne
> gang tog det 15,5 time, men jeg skulle lige have chancen for at komme
> forbi min newsreader først :-)

Nu var det altså opensource.dk du tog, og gnome.dk jeg talte om, som
der efter mere end 23 timer stadig ikke havde meldt sig en sponsor
til. Nu er der omkring 33 timer siden Peter søgte en sponsor og den
eneste der har tilbudt at betale for gnome.dk er en der ikke bruger
Gnome (= mig).

> Iøvrigt bruger jeg da Gnome ? Tilhører jeg så en minoritet ?

Det ved jeg ikke noget sikkert om, men formentlig ikke.

.Henrik

--
Når man kører Linux er dette også en mulighed:
   Modeline  "912x684"    64.00 912 966 1104 1232 684 699 706 734