Re: [FORENING] 3*x Domænebetaling - kun for de heldige!!

Jesper Krogh <sslug@sslug> writes:

> Jeg er helt sikker på at Foreningen Fri Software vil se positivt på en
> ansøgning :-)

Det vil de sikkert, men jeg kan ikke se de er nærmere til at betale
domænet end mig, så jeg synes ikke der er nogen grund til at blande dem
ind i det.

.Henrik

--
if the user is truly dumber than you are, he will defeat you by doing
something else so dumb that it never even occurred to you.