Re: [FORENING] pressesiden fået liste me d alle udsendte pressemeddelelser

On Sun, Nov 28, 2004 at 21:30:27 +0100, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Godt initiativ.  Det er smart når de trivielle opgaver
> bliver automatiserede.
>
> Er det overkommeligt at lave det, så de fire-fem seneste
> pressemeddelelser (uanset om de er sendt til DK eller SE)
> bliver fremhævet ekstra tydeligt øverst på siden?

det er ordnet.

>  Blokken:

Denne blok er i den oprindelige presse-side , og skal håndteres
manuelt. Vi kan evt. tage dette på www_admin.

>       _______________________________________________________________

Disse fra  december 2002 er ikke i mailarkiv men linker til andre sider :(

>      * Konkurrence fra fri software forbydes (8. december 2002)
>      * Kriminalisering af lovlige aktiviteter? (24. oktober 2002)

disse linker til mailarkivet med med anden overskift:

>      * Modstand mod softwarepatenter i Folketinget (21. september 2002)
>      * Er    EU    kommissionens    softwarepatentdirektiv   en   teknisk
>        handelshindring? (14. september 2002)

"PR den danske holdning til softwarepatentdirektivforslaget"
"SSLUG, DKUUG og PROSA til møde i Folketingets Europaudvalg"

--
mvh Frank Damgaard  |