SV: [FORENING] 3*x Domænebetaling - kun for de heldige!!

Hej Peter

-[snip, header m.v.]-

> Domænet:
> Til:   svend(at)venstrup(dot)dk
> send kontonr derekte, som vanligt.

-[snip, noget mere]-

Så er det betalt, jeg havde et problem med Stofanet, de er ved at omlægge Deres mailservere. I denne forbindelse var en del af mine "Gamle mail" forsvundet, derfor har jeg skrevet "sslug: <domæne>", fordi jeg var ikke sikker på at det var "GNU.DK". Mine mail er nu kommet tilbage, så nu er jeg sikker. Håber at Du har frståelse for det

--
Hilsen/Regards svend-ev
mail: svend(at)venstrup(dot)dk