GUI-programmering med GLADE og Gtk+/GtkAda (kildetekst fra foredraget på årsmødet)

Så har jeg fået lagt kildeteksten der hører til mit foredrag
på årsmødet op på webstedet:

   http://www.sslug.se/%7Esparre/LinuxDay2004/

Da jeg ikke fik gemt den kode jeg skrev på årsmødet har jeg
i stedet brugt udgaven fra da jeg i lørdags holdt det samme
foredrag ved LinuxDay/Cagliari 2004.

Jeg tror det i løbet af ugen vil blive muligt at se videoen
fra foredraget i Cagliari på GULCh's websted:
<http://www.gulch.it/>

Jacob
--
"Sleep is just a cheap substitute for coffee"