Re: [FORENING] web statistik

At Tuesday 30 November 2004 02:24, Keld Jørn Simonsen wrote:

> Hej
>
> jeg ser i Gitte Wanges beretning at man regner med at der i perioden dec
> 2003 til nov 2004 har været 1,7 mill hits på www.sslug.dk. Det er noget
> misvisende iflg de tal jeg har, idet jeg estimerer at det har været ca 40
> mill hits, dvs 20 gange så meget.  Dette er vist en lille nedgang ifht.
> tidligere år, men ikke meget. Iflg. Gittes årsberetning 2003 lå det årlige
> antal hits i ca 2003 på 43 mill (118.000 om dagen).
>
> Hilsen
> keld

Hej Keld,

Hmmm ja det kan jeg godt se. Meget mystisk. Jeg tror jeg fik nogle tal fra
Henrik Grove men de peger på nogle mere specifikke dele af sitet.

Nå vi kan godt konkludere at det tal uanset hvad er helt hen i vejret - jeg
beklager fejlen.

Iøvrigt er der nogle underlige huller i din statistik i feb, maj, aug og okt
måned - mangler der noget logfil?

Hilsen Gitte