Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden? Deltag på sslug-forening.

Jon Bendtsen wrote:
> at nye friske krafter kommer til. Det virker lidt på mig som
> om at vi er blevet lidt trætte

Enig. Et sted kunne være en aktiv presse strategi mht. OSS
relaterede emner, i stedet for blot at reagerer når disse
er i medierne.

Her mener jeg ikke kun patenter, men at SSLUG går i dialog med
samfundet omkring alle OSS relaterede emner. F.eks. ved at
udsende en PM når der er noget der er relevant, et eksempel
kunne være når KMD går ud og supporter åbne standarder/OSS programmer.

Ovenstående vil kræve at bestyrelsen udnævner en person der
har ansvaret for at "komme i medierne", eller som er dumptør
hvis der skrives kronikker/presse meddelelser/åbne breve osv.

--
  Mvh. Carsten Svaneborg
http://www.softwarepatenter.dk