Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden? Deltag på sslug-forening.

Jon Bendtsen wrote:

> Måske SSLUG denne gang kan indse at SSLUG er defakto DK-LUG?
> fordi at hvis man vil have hjælp og support på dansk er det
> her man melder sig ind.

Det er for mit vedkommende det eneste lug
da jeg bor på Lolland hvor der har været gjort flere forsøg på at få en lug
op og stå; men de er vist gået i sig selv igen.
så for mig er SSLUG den eneste lug.
Og der er også en fin hjælp/support på de forskellige lister.
Så i realiteten ligger sslug jo uden for mit oprindelige område, og jeg
burde isåfald ikke være medlem her.
Så angående defakto-lug skulle SSLUG i realiteten hedde DKLUG, og så skulle
de andre danske luger være underafdelinger af denne.
Undskyld, det var bare en strøtanke, så det får jeg nok hug for

Mvh
Ib Larsen