Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden? Deltag på sslug-forening.

On Fri, Dec 10, 2004 at 01:30:00PM +0100, Ib Larsen wrote:

> Så angående defakto-lug skulle SSLUG i realiteten hedde DKLUG, og så skulle
> de andre danske luger være underafdelinger af denne.
> Undskyld, det var bare en strøtanke, så det får jeg nok hug for

Vigtigere er at få aktiveret lokalgrupper rundt om i landet.
Om det hedder SSLUG eller DKLUG er ikke så relevant,
problemet er at få flere lokalt aktive.
At spilde krudt på navngivning osv. er det forkerte sted
at bruge kræfterne.

Derudover husk at SSLUG også er en svensk forening
http://www.sslug.dk/forening/stadgar/stadgar8/#ss1.3

men i følge http://www.sslug.dk/forening/stadgar/stadgar8/#ss2.1
kan alle kan optages som medlemmer, og der er ikke krav
om kun at dække Sjælland, Skåne eller Danmark.
Medlemmer må også godt være bosidende i andre lande.

--
mvh Frank Damgaard  |