Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden? Deltag på sslug-forening.

Frank Damgaard wrote:

> Vigtigere er at få aktiveret lokalgrupper rundt om i landet.
> Om det hedder SSLUG eller DKLUG er ikke så relevant,
> problemet er at få flere lokalt aktive.

Det er jeg enig med dig i; men det ser ud til at være ret svært at få en
lokalgruppe til at køre hernede, så jeg ved ikke hvad der skal til for at
få en aktiv gruppe hernede, jeg havde i sin tid en dialog med formanden for
LLUG om at være aktiv i gruppen, og hvor svært det kunne være, når man ikke
fik besked om de aktiviteter der var, før bagefter, jeg mente så den gang
at der skulle mere gang i den; men da de så nedlagde sig selv blev det ikke
til noget.
Og den efterfølgende LFLUG meldte jeg mig ind i og så skete der ikke mere,
jeg fik end ikke svar på de mail jeg sendte.

Så det er svært at få noget op og stå, på trods af at efter medlemslisterne
havde de 2 lug.er ca 20-30 medlemmer

> Derudover husk at SSLUG også er en svensk forening
> http://www.sslug.dk/forening/stadgar/stadgar8/#ss1.3

Undskyld svenskere det var en forglemmelse.

> men i følge http://www.sslug.dk/forening/stadgar/stadgar8/#ss2.1
> kan alle kan optages som medlemmer, og der er ikke krav
> om kun at dække Sjælland, Skåne eller Danmark.
> Medlemmer må også godt være bosidende i andre lande.

Ja det ved jeg godt der er jo i ethvertilfælde 1 nordmand

Mvh
Ib Larsen