Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden? Deltag på sslug-forening.

Den 10. dec 2004, kl. 19:55, skrev Allan Dreyer Andersen:

Desværre er der ikke så meget gang i det svenske. Hvis man tager et kig på kalenderen skal man tilbage til maj, hvis man skal finde sidste arrangement i Sydsverige.

http://www.sslug.dk/adict/mgroup.php?organizer=SSLUG&showfuture=0

Jeg er fuldt klar over, at jeg snart vil få et svar eller to, at jeg bare kunne blive mere aktiv .... men det er jo ikke altid så let.

Det undrer mig lidt hvorfor der ikke rigtig sker noget der ovre. Der bor trods alt 1.5? mio.
mennesker, hvor der i "københavn" skulle bo 1.8 mio. Umiddelbart er mit bud at folk i
sydsverige er svenskere, og ikke skåninge, og at de derfor ikke melder sig ind i SSLUG,
men i andre svenske LUG'er. Altså der sker linux ting i Malmø, men vi hører ikke om dem.

JonB