Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden? Deltag på sslug-forening.

Friday 10 December 2004 21:09 skrev Thomas Alexander Frederiksen noget
der mindede om:

> Er det noget du kan underbygge, eller er det bare en formodning der
> passer dig godt?

Nu prøver jeg lige at underbygge min påstand om at det ikke er som Jon
skriver.

Jeg har fulgt linket fra forsiden af www.sslug.dk til www.se.linux.org
(Svenska Linuxföreningen), og der kigget efter fysiske møder. Jeg kan
finde ét møde, afholdt i januar 2004.

Jeg har brugt google, og har ikke kunnet finde andet end referencer til
"Blekinge Linux User Group", men deres domæne er til salg.

Det ser kort sagt ud til at der faktisk ikke _er_ mere end to svenske
linuxbrugergrupper, hvoraf SSLUG er den ene. Jeg håber også at vi kan
blive enige om at mødefrekvensen på den anden side af sundet ikke
bliver højere end den er hos SSLUG.

Please do prove me wrong, jeg ville synes det var herligt hvis der skete
en masse i broderlandet.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
http://streaming.linuxforum.dk - se det før din nabo.