Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden? Deltag på sslug-forening.

Håkan Kvist wrote:
On Fri, Dec 10, 2004 at 08:52:39PM +0100, Jon Bendtsen wrote:

Den 10. dec 2004, kl. 19:55, skrev Allan Dreyer Andersen:

Desværre er der ikke så meget gang i det svenske. Hvis man tager et kig på kalenderen skal man tilbage til maj, hvis man skal finde sidste arrangement i Sydsverige.

http://www.sslug.dk/adict/mgroup.php?organizer=SSLUG&showfuture=0

Jeg er fuldt klar over, at jeg snart vil få et svar eller to, at jeg bare kunne blive mere aktiv .... men det er jo ikke altid så let.

Det undrer mig lidt hvorfor der ikke rigtig sker noget der ovre. Der bor trods alt 1.5? mio.
mennesker, hvor der i "københavn" skulle bo 1.8 mio. Umiddelbart er mit bud at folk i
sydsverige er svenskere, og ikke skåninge, og at de derfor ikke melder sig ind i SSLUG,
men i andre svenske LUG'er. Altså der sker linux ting i Malmø, men vi hører ikke om dem.

[SNIP]

Det ær inte det att svenskarna inte vet hur man hygger sig med våra
danska bröder, det har vi gjort tillsammans med på Roskilde festivalen
sen många år tillbaka :-)

Hey vi hyggede da også til årsmødet :-)

Att det inte dyker upp så många svenskar på de danska mötena beror nog
till stor del på att det kostar en hel del tid och pengar att bara
åker över en kväll till København.

Det tror jeg du har helt ret i - og det er (for mit vedkommende) også det der afholder mig i at deltage på den svenske side.

Så vad jag vill säga är:

Fler möten i Sverige => fler svenska medlemmar => mer sjov i SSLUG
(för både svenskar och danskar).

Ville du have tid/lyst/overskud til at være ankermand på sådan noget?
Tidligere har Martin Wahlen skaffet lokaler på LTH men det er vist gået lidt i sig selv igen.

Hilsen Gitte