Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG i fremtiden? Deltag på sslug-forening.

Den 10. dec 2004, kl. 21:09, skrev Thomas Alexander Frederiksen:

Friday 10 December 2004 20:52 skrev Jon Bendtsen noget der mindede om:

Den 10. dec 2004, kl. 19:55, skrev Allan Dreyer Andersen:

Desværre er der ikke så meget gang i det svenske. Hvis man tager et
kig på kalenderen skal man tilbage til maj, hvis man skal finde
sidste arrangement i Sydsverige.

http://www.sslug.dk/adict/mgroup.php?organizer=SSLUG&showfuture=0

Jeg er fuldt klar over, at jeg snart vil få et svar eller to, at jeg
bare kunne blive mere aktiv .... men det er jo ikke altid så let.

Det undrer mig lidt hvorfor der ikke rigtig sker noget der ovre. Der bor trods alt 1.5? mio. mennesker, hvor der i "københavn" skulle bo 1.8 mio. Umiddelbart er mit bud at folk i sydsverige er svenskere, og ikke skåninge, og at de derfor ikke melder sig ind i SSLUG, men i andre svenske LUG'er. Altså der sker linux ting i Malmø, men vi hører ikke om dem.

Er det noget du kan underbygge, eller er det bare en formodning der passer dig godt

Hvis jeg kunne underbygge det, så ville jeg nok gøre det.

Det er en formodning jeg har ud fra:
- det at folk gerne vil have hjælp på deres eget sprog.
- det at der sker noget i københavn, og der bor næsten lige så mange
mennesker i Malmø området, derfor må der ske noget. Og de har vel
offentlig transport, og ud over det så har sverige langt billigere biler
end danmark, derfor må man forvente at de studerende har biler.

JonB